Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тернюк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Борисенко М. Б. Стратегія інноваційного розвитку промисловості на сучасному етапі [Електронний ресурс] / М. Б. Борисенко, М. Е. Тернюк, І. А. Дмитрук, Ю. В. Копійченко. // Державне будівництво. - 2008. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2008_1_25
| 2. |
Тернюк М. Е. Організації спеціальних автобусних експрес-маршрутів для пасажирів поїздів Інтерсіті+ [Електронний ресурс] / М. Е. Тернюк, Є. Н. Водовозов, О. М. Красноштан, М. М. Сало // Автошляховик України. - 2014. - № 2. - С. 2-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2014_2_2
| 3. |
Авілов А. І. Проектування комбінованого рушія багатоцільового мотоциклу з аеродинамічним розвантаженням (друк. рос. мовою) [Електронний ресурс] / А. І. Авілов, Н. М. Гладка, Є. М. Нехаєв, М. Е. Тернюк // Автошляховик України. - 2013. - № 3. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2013_3_4
| 4. |
Тернюк М. Е. Оптимізація вимог нормативних документів до промислової продукції на основі адаптивного підходу [Електронний ресурс] / М. Е. Тернюк, О. С. Букрєєва // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 3. - С. 30–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2015_3_9
| 5. |
Когут Р. Й. Система світових порогів знань для інноваційної діяльності та освіти [Електронний ресурс] / Р. Й. Когут, О. М. Печеник, М. Є. Тернюк, О. В. Шандиба // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_6 Розглянуто систему світових порогів знань, яка використовується в інноваційній сфері та освіті. Показано зв’язок цих порогів знань із видами діяльності, які необхідні для їхнього досягнення шляхом реалізації фазових циклів загального інноваційно-інвестиційного циклу. Відзначено, що упорядковану систему світових порогів знань утворюють практично реалізовані в технології і техніці, теоретично обґрунтовані (досягнуті) технологічно та конструктивно, теоретично передбачені загальні, виходячи з положень природничих наук, ідеальні та світоглядні, теоретично передбачені соціально-гуманітарними науками пороги знань. Виділено шляхи одержання необхідних функціональних властивостей технічними об’єктами, що відповідають певним порогам знань.Рассмотрена система мировых порогов знаний, которая используется в инновационной сфере и образовании. Показана связь этих порогов знаний с видами деятельности, которые необходимы для их достижения путем реализации фазовых циклов общего инновационно-инвестиционного цикла. Отмечено, что упорядоченную систему мировых порогов знаний образуют практически реализованые в технологии и технике, теоретически обоснованные (достигнутые) технологически и конструктивно, теоретически предусмотренные общие, исходя из положений естественных наук, идеальные и мировоззренческие, теоретически предусмотренные социально-гуманитарными науками пороги заний. Выделены пути получения необходимых функциональных свойств техническими объектами, которые соответствуют определенным порогам знаний.The article is concerned with the global knowledge threshold system, which is used in the innovation sector and education. The article shows a relation between these thresholds of knowledge and the types of activity required for their achievement by means of implementation of phase cycles of the general innovation-and-investment cycle. It is stated that the regulated system of the global thresholds of knowledge is formed by the theoretically envisaged general (on the basis of concepts of natural sciences) as well as perfect and worldview (on the basis of concepts of social and human sciences) thresholds of knowledge, which are reduced to practice in technology and engineering and which are theoretically grounded (achieved) from technology and designpoints of view. The article indicates the ways, by which the technical objects corresponding to the certain thresholds of knowledge can get the necessary functional properties.
| 6. |
Тернюк М. Е. Обґрунтування диференціації змісту інтегральної науково-навчальної дисципліни "Технознавство" для об’єктів системи інженерної освіти [Електронний ресурс] / М. Е. Тернюк, О. В. Шандиба // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 210-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_2_31
| 7. |
Тернюк М. Е. Особливості сучасних методів створення і комерціалізації лідерних інновацій та організації післядипломної підготовки кадрів для їх реалізації [Електронний ресурс] / М. Е. Тернюк, О. В. Шандиба // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_9
| 8. |
Огородник І. М. Розробка діагностичних сенсорів на основі регуляторного механізму біосистем та їх реактивності [Електронний ресурс] / І. М. Огородник, О. В. Висоцька, М. Е. Тернюк // Системи обробки інформації. - 2019. - Вип. 4. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2019_4_13 Розглянуто особливості створення багатоконтактного біосенсора для виміру імпедансу шкіри в системі неінвазивного діагнозування, в основі якої лежить бінарна ідентифікація стану організму людини. Біосенсор забезпечує одержання і первинну обробку інформації, яка з'являється в процесі реактивності біосистеми на дію інформаційних маркерів. Проведено огляд теоретичних передумов та практичного застосування неінвазивних методів діагностики на основі вимірювання біосигналів та імпедансу біотканин. Показано перспективи розробки і розвитку достовірних методів скринінгу біосистем та впровадження дистанційного контролю за станом організму людини.Розглянуто особливості створення багатоконтактного біосенсора для виміру імпедансу шкіри в системі неінвазивного діагнозування, в основі якої лежить бінарна ідентифікація стану організму людини. Біосенсор забезпечує одержання і первинну обробку інформації, яка з'являється в процесі реактивності біосистеми на дію інформаційних маркерів. Проведено огляд теоретичних передумов та практичного застосування неінвазивних методів діагностики на основі вимірювання біосигналів та імпедансу біотканин. Показано перспективи розробки і розвитку достовірних методів скринінгу біосистем та впровадження дистанційного контролю за станом організму людини.
| 9. |
Тернюк М. Організаційне та смислове реформування інженерної освіти [Електронний ресурс] / М. Тернюк, О. Шандиба // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 406-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2(2)__50
|
|
|